04-08-2016

4. srpna 2016 v 14:41 | Ev. |  Deník
...a spoustu dalších dní, které se budu snažit narvat do jednoho článku

Pátek 29.7.2016
Moje absence na blogu tak nějak začala tímto dnem. Neuváženě jsem si nepřipravila žádné články dopředu, protože jsem nad tím nijak zvlášť nepřemýšlela a nechala čas jen tak plynout. Večer jsem měla naplánováno jet kámošovi na oslavu narozeniny, ale ve čtvrtek večer přišel děda a řekl nám, že příbuzní přijedou už v pátek (vždycky jezdili až v sobotu). V podstatě to nic nezměnilo, protože jsme toho staršího bratránka vzali s bráchou s sebou na oslavu. A oslava byla lepší než bych čekala. Trochu jsem se toho bála, protože jsem nikdy nebyla pít mimo domov, někde, kde mám pak přespat (když nepočítám zapíjení maturity, to jsem spala u kámošky, ale tohle bylo na chatě). Dopadlo to tak, že jsem nakonec nešla spát vůbec. Ještě s pár lidma, který jsem vlastně vůbec neznala, jsme se prokecali až do rána (oni i propili, já ráno řídila, takže už jsem radši střízlivěla). Myslím, že ten večer nebudu raději nijak rozvádět, bylo to celkem fajn a ani mi nebylo nijak zvlášť špatně. Naopak bylo mi docela dobře na to, že jsem vůbec nespala a že jsem pila. Brácha s bratránkem dopadli o něco hůř.

Sobota 30.7.2016
Jen tak mimochodem u nás byla tenhle víkend pouť - doufám, že víte, co to je :D - proto u nás byli příbuzní z Budějovic, co k nám jezdí jednou za rok, někdy dvakrát (omg prostě moc vysvětlování na jeden článek)
Sobota byla plná spontánních rozhodnutí. Někdy v deset jsme dorazili z oslavy, já jsem do sebe nalila několik litrů vody s citrónem v očekávání, že se mi udělá trochu líp, hlavně jsem si konečně zašla na záchod... :D V době oběda jsme byli na zahradě a zjistili jsme, že máme hlad. Tak mě napadlo, co takhle si zajet na kebab? A náš oběd byl vyřešen. K večeru jsme plánovali zajet se podívat na pouť do Staňkova (25km směrem na Plzeň), podívat se, jestli tam náhodou nemají zvonkovku, která vždycky jezdila k nám, ale už pár let nejezdí a my vůbec netušíme proč - KONEČNĚ JSME JI NAŠLI! Svezli jsme se, kluci si zastříleli a mě napadlo zajet do Plzně do kina. Tak jsme jeli ne :D Nevyspalí s kocovinou, ale jedeme dál prostě. Šli jsme na horor Zhasni a zemřeš, protože ani jeden z nás nikdy nebyl v kině na hororu. Čekala jsem to mnohem horší, jsem ráda, že jsem se skoro nebála, párkrát jsem se docela slušně lekla, ale kdybych se na to měla dívat doma, tak se asi po...

Neděle 31.7.2016
Neděle byla celkem klidná, konečně jsme se pořádně vyspali, já jsem pak kreativně "vařila" jednohubky, až mi u toho máma nadávala, ať nad tím nepřemýšlím a nějak to tam prostě nandám (ne, tak to prostě nejde, mami) a odpoledne přijela teta a sestřenka s přítelem a malým. Šli jsme se podívat na chvíli ven, ale skoro celý den pršelo, takže jsme se na to pak zase vykašlali a seděli jsme doma a probírali různá témata.

Pondělí 1.8.2016
Kdybyste znali naší rodinu a rodinné přátele (wtf), tak víte, že vždycky ten týden po pouti si všichni berou dovolenou a chodí se na různé výšlapy (omg nenávidím to). Každoročně na Čerchov (nejvyšší hora Českého lesa) a potom tak dvě další "procházky". Letos to ale nějak nevyšlo, brácha s mladou jsou na dovolený, jeden další pár (nevím, jak to prostě nazvat :D ) je taky na dovolený, protože si spletli datum pouti a špatně to naplánovali, další si nemůže v práci vzít dovolenou, protože je tam nová a já nevím, co všechno ještě... Takže v pondělí se šlo někam zase do kopců klasicky, neviděla jsem v tom teda žádný cíl (jakože žádná památka nebo tak, na kterou by se mělo dojít a pak jít zase zpátky), prostě jsme šli jenom v lese. Cesta celkem byla asi 18km, což je celkem v klidu, ale já mám poslední dobou kondičku hodně špatnou, že jsem chvíleme myslela, že asi umřu. Cestou dolů z kopců jsme se stavěli v jedný vesnici v hotelu, navnadili mě, že půjdeme na pohár a já zmrzlinu prostě miluju. Nakonec jsem litovala, že jsem si ji dávala. Nevím teda, jestli to bylo tou zmrzlinou nebo čím, ale byla jsem ráda, že jsem ty 4 kiláky domů došla (ano, akutně jsem potřebovala na WC, ale až tehdy, kdy jsme vyšli z vesnice). Dopadlo to dobře, pořád žiju (i když teda nevím, jestli se tomu dá říct, že to dopadlo dobře, no... žádný negativismus radši)

Úterý 2.8.2016
Pro tento den jsem se rozhodla zůstat doma, zatímco všichni vypadli z baráku na další "procházku". Vyspala jsem se, v klidu jsem se osprchovala a zkontrolovala internet. Youtube, blog a tak podobně, vůbec jsem na to neměla čas. Navíc venku bylo pěkně hnusně, udělala jsem dobře, že jsem nešla, já to totiž věděla :D A taky jsem si dovolila začít psát tenhle článek, abych toho potom neměla moc (vím, torchu podvádím, ale pšt).

Středa 3.8.2016
Asi nejnáročnější ze všech těhle dní. Ráno jsme sedli do tří aut a vyrazili směr jižní Čechy. První zastávka byla ve Volyni, kam táta asi před sto lety chodil do školy (ok, tak starej zase není :D ). Ukázal nám školu, intr, park, kam chodil randit s holkama... :D Stavili jsme se na náměstí v nějaký hospodě a někteří z nás si rovnou dali oběd. Já jsem se rozhodla pro pizzu, které jsem zase snědla jenom půlku (a to jsem si dala tu menší) a zbytek jsem měla ještě ke svačině a večeři. Po obědě jsme se vydali na Kleť, což byl náš hlavní cíl. Byla jsem absolutně mrtvá už když jsme dorazili pod Kleť a to mě měl čekat ještě výšlap nahoru (přece nepojedeme lanovkou, že jo...). Měla jsem zakázáno otevřít si okno ve svým vlastním autě! Prakticky to auto moje není, ale teoreticky jo. Jsem vážně myslela, že zdechnu. Kus nahoru jsem vyšla, ale před tím největší krpálem jsem to vzdala. Chvíli jsem si tam sedla, ale nakonec jsem se rozhodla jít pomalu zpátky dolů a počkat na ostatní u auta. Považuju to za jedno z nejlepších rozhodnutí toho dne, možná i mého života. I tak jsem toho měla už plný kecky. Zpátky jsme to vzali přes Budějovice, kam se chtěli naši rodinný přátelé (já fakt nevím, jak ty lidi nazvat :D prostě Standa a Jiřina) podívat na náměstí, protože tam nikdy nebyli. Tak nás tam naši příbuzní provedli, protože tam bydlí, tak to tam logicky znají nejlépe a dali jsme si zmrzlinu, která byla mimochodem výborná. Cestou domů jsme to ještě vzali kolem Temelína, protože jsem si to tam chtěla vyfotit (abych z toho výletu taky něco měla :D ) a domů jsme dorazili někdy po jedenácté hodině večer. Celkem dlouhý den a až na některé věci to bylo fajn.

Čtvrtek 4.8.2016
Dneska se koná náš tradiční výlet na Čerchov, protože už se část naší "party" vrátila z dovolené. Ale na to já už se můžu víte co... :D Mám v plánu si odpočinout a dočíst knížku, která už mě dost nebaví, ale dočíst to prostě chci. A nejvíc radost mi udělala jedna kámoška, která mi sama od sebe napsala. Já jsem jí plánovala napsat, ale pořád jsem se k tomu neměla a dneska mi napsala sama a i taková blbost mi dokáže udělat radost, vážně. A psala mi, že má brácha jet pro jejího mladýho do Německa do práce, jenže zapomněla, že brácha je na dovolený, tak se ptá, jestli si nechci udělat výlet do Německa já. Vážně se mě někdo musí na takovou věc ptát? :D

Už to nechci prodlužovat, pokud mě ještě něco napadne, napíšu vám to zase příště. Tímto se snad zase vracím na blog, jsou ještě nějaké plány na příští týden, ale to už bych měla mít čas normálně psát články, takže v klidu.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.