Valencia, Španělsko

8. března 2016 v 18:00 | Ev. |  Sny holky z vesnice
Jako puberťačka jsem měla fotbalovou horečku (cca od roku 2008 - 12/13 let). Nepamatuju si, co přesně mě k tomu dovedlo a už vůbec ne, co přesně mě dovedlo právě k Valencii. Proč jsem si vybrala právě klub z východu Španělska. Čím mi učaroval, když nepatřil zrovna mezi ty nejlepší v Evropě. Následně jsem si zamilovala i město. Přála jsem si tam jet a když máma řekla, že pojedeme na dovolenou do Španělska, vyskočila jsem radostí. Ta mě ale přešla, když řekla, že pojedeme na místo 423 km vzdálené od mé vysněné Valencie.

Už je to pár let, co mě tohle šílenství, kdy jsem milovala všechny fotbalisty Valencie, kdy jsem tím žila a kdy jsem si každým dnem přála tam odjet, přešlo. Přesto bych se tam pořád ráda podívala a připomněla si, co jsem několik let milovala a splnila si takový malý sen. Nevím, co na tomhle městě stojí k navštívení, ale prostě mě to láká. Dřív to pro mě rozhodně byl fotbalový stadion Mestalla a stále mi to připomínají některé plakáty na zdech mého pokoje. Dnes už na ně koukám s nostalgií a vzpomínkami a rozhodně se mi nechce je sundavat.

Španělsko miluji pořád, jen jsem k němu přidala další země a města, která bych si přála navštívit. Stále mě láká procházení se na pláži na konci dne prožitého v cizím městě a přemýšlení o všem, co jsem viděla a co vidět chci. Zabořit nohy do stále teplého písku, nechat vlny smáčet mé prsty a lýtka, sledovat západ slunce, které se začíná potápět do toho nekonečného moře a následný nástup měsíce a jeho kamarádek hvězd... Další den vyrazit na nikdy nekončící průzkum tohohle úžasného města, poznávat cizí kulturu a lidi, učit se cizí jazyk, zdokonalovat se v něm, protože jsem se už určitě začala učit z té učebnice, kterou mám doma už pár let a která slibuje, že budu umět španělsky za 24 dnů.

A nejlepší by bylo prožít tohle všechno s někým dalším a po příjezdu zpátky domů si vyprávět o tom, co všechno jsme viděli, co se nám nejvíc líbilo a co nás naopak štvalo. Nevím, jakým směrem se ve svém životě vydám. Všechno je teď pořád nějak otevřené a neumím se k tomu postavit, všechno je pro mě nové a já se s tím musím nějak poprat. Mým cílem teď je najít nebo znovuobjevit někoho, s kým mohu sdílet své vášně a s někým, kdo mi pomůže můj život zvládat lépe a těšit se ze všeho, co mě potká. A později snad odcestovat s mojí "spřízněnou duší" za dobrodružstvím právě do Valencie a dalších a dalších měst...

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Kate. Kate. | Web | 8. března 2016 v 21:47 | Reagovat

Už jen díky fotkám, které si přidala, bych se tam ráda někdy podívala. Určitě to musí být super. :D Snad se tam obě někdy dostaneme :)

2 Ordinary-Princess Ordinary-Princess | Web | 9. března 2016 v 10:52 | Reagovat

Spanelsko je krasne, sice jsem ho projizdela pouze v kamionu, ale nadhera!!

3 Katera Woon Katera Woon | Web | 9. března 2016 v 16:00 | Reagovat

Páni. Valencia ( jmenuje se to jako můj mobil:D ) , docela neobvyklé místo na vysněné cestování. Mně osobně Valencia moc neláká - spíše Liverpool (já jsem zase hudební maniak:D)
Přeji ti aby ses tam někdy dostala:)

4 Ev. Ev. | Web | 9. března 2016 v 22:08 | Reagovat

[3]: Neobvyklé místo a o to víc bych se tam chtěla podívat :) Všichni by chtěli jet do Londýna, Paříže nebo New Yorku (neříkám, že já ne :D ), ale kdo kdy řekne "Mým snem je jet do Valencie". Někdy jsem prostě ráda jiná a Španělsko mám celkově moc ráda a určitě bych se ráda podívala i na jiná místa tam :)

5 Ďábelská Victoria Ďábelská Victoria | Web | 11. března 2016 v 7:12 | Reagovat

;-) Já bych chtěla do Švédska na švédskou Katatoniu :-(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.